Susisiekite: +370 (611) 33 4 11

+370 (611) 33 4 11

Screenshot 2019-04-04 at 16.34.18

Amazon Mokymai Pažengusiems: CPC, Optimizavimas, Logistika

149.00€

3 pranešėjai, 3 svarbios temos tiems, kas jau dirba Amazon:

– Amazon CPC – Klaidas Šiuipys

– Prekių Aprašymai ir Listingų Optimizavimas – Vytautas Vorobjovas

– Optimali Prekių Logistika FBA ir FBM – Vytautas Sakalas

2019 balandžio 17 d. (trečiadienis), 13-18 val.

Corner Hotel, T. Ševčenkos 16, Vilnius

Paskubėkite! Vietų liko tik: 1

149.00€

Trys esminės temos, aktualios visiems, kas prekiauja Amazon:

  • Kaip reklamuoti prekes?
  • Kaip teisingai kurti ir optimizuoti prekių aprašymus?
  • Kaip suvaldyti logistiką 0 tiek FBA, tiek FBM?

Iškart 3 lektoriai – savo srities profesionalai:

Klaidas Šiuipys

Image may contain: 1 person, suit

K.Šiuipys yra Amazon verslo konsultantas ir paskyrų administratorius.
Amazon srityje Klaidas dirba nuo 2015m. ir konsultuoja, administruoja dešimtis Amazon verslų Lietuvoje ir užsienyje.
Virš trijų metų darbo su Amazon, Klaidas yra dirbęs su 15 pagrindinių Amazon kategorijų ir su keliais šimtais skirtingų produktų.
Jo administruojami ir konsultuojami verslai per metus suprekiauja virš 5 mln. dolerių.
Kiekvieną mėnesį Klaido optimizuojamos reklamos išleidžia 50-80 tūkst. dolerių. Klaido naudojamos strategijos tinka tiek naujiems gaminiams, produktų startui (launch), tiek esamų produktų naujų rinkų paieškai bei pardavimų didinimui.

  1. Raktinių žodžių paieška. Savarankiškai ir naudojant įrankius.
  2. PPC (pay per click) reklamos pagrindai, dažniausiai pasikartojančios klaidos ir naudingi patarimai.
  3. Pradinė Sponsored Products 4 kampanijų struktūra.
  4. Neigiami raktiniai žodžiai, jų paskirtis ir kaip tinkamai juos naudoti.
  5. Reklamos optimizavimas.
  6. Tiksli reklamos išlaidų analizė.
  7. Efektyvi Sponsored Brands reklamos strategija.
  8. Kitos reklamos strategijos ACoS mažinimui, naujų nišų paieškai ir testavimui.

Vytautas Vorobjovas

E-komercijoje ir E-marketinge nuo 2005. Buvęs Pigu.lt marketingo direktorius, Virgin Atlantic E-komercijos produkto vadovas, prekyboje Amazon nuo 2013. Vytautas valdo eilę E-komercijos verslų, konsultuoja tokias kompanijas kaip Telia ir Swedbank, bei LR Vyriausybę. 2017 drauge su partneriais įkūrė pirmąją regione Amazon paskyrų valdymo agentūrą AMZ Crew.

  1. Esminiai aprašymų principai, bei naujausios tendencijos.
  2. Kaip įtikti žmogui.
  3. Pirkėjų segmentavimas, personų apsibrėžimas.
  4. Kaip įtikti paieškos variklio robotui.
  5. Raktažodžių paieška ir įrankiai.
  6. Pagrindiniai prekių aprašymų E-komercijoje segmentai – praktinių pavyzdžių apžvalga.

Vytautas Sakalas

Pirmosios regione profesionalios Amazon paskyrų valdymo agentūros AMZ Crew bendraįkūrėjas ir vadovas. Praeityje Neriba grupės CEO, BMS Megapolio CCO. Vytautas yra vienas labiausiai patyrusių Lietuvoje komercijos ekspertų, kurio sugebėjimai auginti verslus įvertinti prestižiniu Verslo Gazelių apdovanojimu. Vytauto vadovaujama AMZ Crew valdo didžiausių Lietuvos gamintojų Amazon paskyras.

  1. FBA vs FBM – teisingos formulės pasrinkimas.
  2. Tikrieji FBA kaštai.
  3. FBA, Pan European FBA, EFN, FBA Export – kas tai.
  4. Multi Channel Fulfilment.
  5. Kaip sėkmingai dirbti su FBM.
  6. Dažniausios klaidos.