Susisiekite: +370 (611) 33 4 11

+370 (611) 33 4 11

Išpardavimas!
storm2_r3

E-KOMERCIJA KRIZĖS METU

249.00€ 199.00€

- Šiemet prognozuojamas 0% ekonomikos augimas.

– 15% infliacija.

– Post Covid fizinės mažmenos atsigavimas.

– Karo baimė veikia vartojimą.

– Logistikos grandinių sutrikimai.

Visi šie faktoriai kartu, žada nelengvus laikus Lietuvos E-komercijai. Tikėkimės geriausio, o blogiausiam pradėkime ruoštis jau dabar. Šis seminaras sieks šaltu protu ir blaivia galva struktūruotai pateikti rekomendacijas kaip E-komercijos įmonėms pasiruošti galimiems iššūkiams.

 

ANKSTYVOJO PAUKŠTELIO KAINA IKI 04.17

249.00€ 199.00€

E-KOMERCIJA KRIZĖS METU

 

Kaip pasiruošti sunkmečiui ir susikurti galimybes, jei jis ateis

Recesijos ir krizės pasaulį ištinka pakankamai reguliariai. Apie kiekvieną krizę sakoma, kad ji kitokia, nei prieš tai buvusios, bet ekonomikos dėsnių niekas neatšaukė ir analizuojant fundamentalius rodiklius, ir praeities pavyzdžius, galima apsibrėžti būsimos raidos vektorius.

Šio seminaro idėja kilo iš pranešimo, kurį skaičiau vienos iš didžiausių regione įmonių grupių valdybai, kaip nuomonė iš šalies apie tai, ko regimoje ateityje tikėtis būtent iš elektroninių kanalų. Ruošiau jį pasitelkdamas patirtį įgytą per 2008 metų krizę, kurios metu išauginome Pigu.lt. Taip pat analizuodamas pastarojo dešimtmečio mūsų regiono E-komercijos įmonių veiksmus, joms savo šalyse susidūrus su recesija, devalvacija, logistikos ribojimais, bei kitais iššūkiais.

Krizė:

Šioje įžanginėje dalyje pateiksiu koncentruotą informaciją, kurią surinkau klausydamas ir analizuodamas visos eilės ekonomistų ir organizacijų prognozes ir įžvalgas.

  • - Kokio tipo krizė labiausiai tikėtina?
  • - Kuo ji skirsis nuo ankstesnių?
  • - Kaip keisis vartojimas ir jo įpročiai?
  • - Kaip tai įtakos E-komercijos kanalus ir rinkas?

Krizinės strategijos:

Antroje dalyje aptarsime pagrindines 3 strategijas, kurių E-komercijos įmonės imasi krizės akivaizdoje.

  • - Augimo
  • - Optimizacijos
  • - Hibridinė

Svarbiausi E-komercijos verslo pirkimo / pardavimo aspektai

Jungimaisi, verslų pardavimai ir pirkimai – dažni krizių palydovai. Šioje dalyje aptarsime E-komercijos verslų pirkimo / pardavimo specifiką.

  • - Kaip paruošti savo E-komercijos verslą parduoti
  • - Į ką atkreipti dėmesį perkant E-komercijos verslą

Reklamos ir srauto pirkimai kriziniu laikotarpiu:

Reklamos biudžetas būna tarp pirmųjų krizės aukų. Kaip gyventi be mokamo srauto ir kaip efektyviausiai išnaudoti ribotus resursus.

  • - Strategija
  • - Kanalai
  • - Biudžetavimas

Procesai:

Kur kasdieniuose E-komercijos procesuose slypi potencialas optimizacijai?

  • - Logistika
  • - Mokėjimai
  • - Aptarnavimas

Komercija:

Prekių tiekimo optimizavimas kriziniu laikotarpiu. Savo sandėlis, tiekėjo sandėlis, drop shipping’as.

Nauji kanalai ir rinkos:

  • - Eksportas
  • - Prekyvietės

APIE LEKTORIŲ

EBG_8474

Vytautas Vorobjovas (Linkedin)

E-komercijoje ir E-marketinge dirba nuo 2005. Praeityje Pigu.lt marketingo vadovas, Virgin Atlantic E-komercijos produkto vadovas, Locatory.com komercijos direktorius. Eilės E-komercijos verslų bendraįkūrėjas.

Šiuo metu Vytautas bendravadovauja prekybos Amazon automatizavimo bendrovei Dotcon, bei eina už E-komercija atsakingo valdybos nario pareigas tarptautinėje biokuro biržoje Baltpool.

Vytautas taip pat konsultuoja E-komercijos klausimais didžiausias Lietuvos įmones ir organizacijas.

 

SEMINARAS:

Kada: balandžio 28,

Kiek truks: pradžia 13.00, pabaiga 18.00

Kur: Crowne Plaza, Čiurlionio g. 84, Vilnius.